<.cfheader statuscode="301" statustext="Moved permanently"> <.cfheader name="Location" value="http://www.statusuri.info">

luni, 24 septembrie 2007

Statusuri de Dragoste 6

Status1. Esti lacrima ce aluneca pe obraz si mi se sparge in palma…esti IUBIREA!
Status 2. Distanta ne desparte si totusi ne apropie…raman singura , aud
doar bataile inimii care ma asurzesc , totul se topeste odata cu
tristetea sufletului tau…
Status 3. O lacrima am varsat pentru tine, o lacrima ce pe obraz a curs usor … si s-a prefacut intr-un vis de-amor …
Status 4. Ficare zi fara tine … e ca luna fara soare
Status 5. Daca as spune ca te plac, te-as minti … te iubesc cu toata persoana mea!
Status 6. Viata mea iti apartine … dragostea ce ti-o port e mai puternica decat orice, iar tu … tu esti printesa/printul meu din vis.
Status 7. Dragostea e ca un fulg de nea … coboara usor si te face sa tremuri de placere, iar apoi se pierde si se topeste...
Status 8. Te iubesc … te iubesc … te iubesc … atat, fara alte cuvinte!!!
Status 9. Iubirea este o stofa a naturii , brodata de imaginatie…
Status 10. Chiar nu vad cum ar fii o noapte fara zi … chiar nu-mi imaginez cum as fii eu fara tine!

Niciun comentariu: