<.cfheader statuscode="301" statustext="Moved permanently"> <.cfheader name="Location" value="http://www.statusuri.info">

luni, 24 septembrie 2007

Statusuri Extra Noi

Status1. The best job in the world is a blowjob.

Status2. Baiat de Baiat 17 ani, 1.80m, ochi albastrii,blond, imi plac copacii infloriti, caut iubita, voi fi masculul ei personal, erou inflacarat ce calare pe calul din Malboro o va deflora zi si noapte.

Status3. Everyday i beat my previous record of consecutive days I’v stayed alive.

Status4. The world is just a big ball to play with.

Status5. I was born intelligent but school destroyed me.

Status6. Same shit….diferent day!!!!It’s all about U…

Status7. Eu nu sufar de nebunie …. ma bucur de ea în fiecare minut.

Status8. Stinge lumina, mai lasa doar o raza,/trage cortina… si sa ne facem varza

Status9. Nu imbatrinesc..imi creste valoarea. (il pun de ziua mea mereu Very Happy)

Status10. Ma seaca bulangii care stau pe invisible.

Status11. Ultimul care m-a deranjat e inca dat disparut.

12. Mamelor din lumea-ntreaga/Eu va dau un singur sfat/Nu lasati copii pe strada/Din cauza unui
barbat/Caci copilul fara mama /E ca copacul fara flori/Azi se naste maine moare/Si rade lumea de el. Aveti 5 mii de lei?”

13. Unconscious…

14. If you need me I’ll be sleeping, if you really need me I’ll still be sleeping, so leave a message.
Too tired to carry on an intelligent conversation

15. 54,55,56… Shhh! I’m counting sheep.

Niciun comentariu: